Taken Chapter 24:

Kategori: Taken

En stund senare knackade det på dörren igen. Jag reste mig snabbt upp och gick bort för att öppna.

Utanför stod Zayn tillsammans med en tjej jag kände igen.

- Hi. hälsade jag. I'm Lucy.

- Hi. I'm Perrie. hälsade tjejen och log. Nice to meet you.


 

 - I know. sa jag. I mean I'm a big fan of Little Mix.

- Thanks. sa Perrie och log stort.

- Well you and Zayn can go in to the others. sa jag och log.

Zayn nickade och tog Perrie's hand. De gick in till vardagsrummet och jag följde efter dem.

- Guys, you know Perrie. sa Zayn och killarna hälsade på henne.

- How did you guys know Perrie? frågade jag Louis när jag satt mig ner bredvid honom.

- We met at X-Factor when she was with. svarade Louis och la armen runt mig.

- Right, you did a song with the finalist. Wishing on a star. I love that version! sa jag.

 

Filmkvällen fortsatte bra och Perrie var riktigt trevligt. Vi tittade på många filmer och det blev mycket skratt.

 


Dagen Efter

 


- Lucy? sa Esme.

Vi satt vid frukostbordet i köket i våran lägenhet.

- Yes? sa jag och drack en klunk av min oboy.

- It's my first show in a week. Wanna come? frågade Esme.

- Of course I want to! sa jag och log.

Hon log och reste sig sedan upp. Hon gick bort till bänken för att göra lite té.

- So you got plans for today? frågade Esme.

- I don't know.. I thought of go outside an do some drawing maybe. sa jag. You?

- I don't know actually. sa hon. I think I'll stay at home today.

Jag nickade.

 

- I leave now. sa jag och försvann ut genom dörren.

 

Esme's Perspektiv:

 

Jag s log mig ner i soffan och slog på tvn.

*Knack knack*

Jag reste mig upp och gick bort till dörren för att öppna.

Utanför stod Louis.

- Hi. hälsade han och log.

- Ehm, hi. sa jag. Lucy isn't home.

- I came to meet you actually. sa han.

- Ehm, okey.. Come in then.

Jag gick åt sidan och han gick in.

Vad ville Louis mig?


Kapitel 24!

Förlåt för att det kom försent :/

Och för att det är kort..

Men nu är det här iaf :)

Kan vi få  2 kommentarer till nästa? :)

/Moa och Malinn xxx

Kommentarer

  • Isabell säger:

    jättebra :D

    Svar: Tack :)/Moa och Malinn xxxx
    None None

    2012-10-30 | 18:11:55
  • Anonym säger:

    BRA!

    Svar: Tack :)/Moa och Malinn xxx
    None None

    2012-10-30 | 18:43:15

Kommentera inlägget här: