Tävlingsdax!

Kategori: Allmänt

Dags för en tävling igen :)

Även denna gång om en roll i novellen Taken. Rollerna man tävlar om är att vara Harry's flickvän och Niall's flickvän! 
Om du vill vara med och tävla om en av rollerna så släng in en kommentar där det står:
 
"Jag är med!"
 
Jag vill också att ni skriver lite om er själva:
 
1. Namn (för- och efternamn)
 
2. Utseende

3. Familj
 
4. Intressen
 
5. Vems flickvän du vill va (Niall's eller Harry's)
 
6. Varför just du ska vinna
 
Ni får gärna lägga till något mer om ni vill men de ovanstående punkterna måste vara med! :)
 
 
Tävlingen avslutas den 7 december 2012 (fredag) :)
Lycka till!
 
/Moa och Malin xxxx

Kommentarer

  • Bea säger:

    "Jag är med!"

    Jag heter Beatrice Kjellström och kommer från den lilla ön öland. Jag har blond mellan långt hår och blåa ögon. Jag är rätt kort och normal byggd. Jag älskar att sjunga och dansa. Jag älskar också att vara med mina vänner och shoppa, spela gitarr och allt sånt där. Min familj består av min pappa Thomas, mamma Anneli och min lilla syster Tilda. Jag skulle gärna vilja vara Harrys flickvän om jag vann. Och varför just jag ska vinna är för att jag älskar dom här killarna och den här novellen och det skulle vara jättekul att få vara med! Jag hoppas det var allt som behövdes!

    Kramar Kammmeeelllleee

    Svar: Aww tack!Det räcker utmärkt! :)
    /Moa och Malin xxx
    None None

    2012-12-03 | 20:12:33
    Bloggadress: http://wehaveit.blogg.se
  • Bella. säger:

    :)

    2012-12-03 | 20:30:45
  • Bella. säger:

    'jag är med'

    1.Bella Nilsen, egentligen Naya. Men jag skulle dö av rodnad om någon av mina vänner fick reda på det.

    2. Blont, navel långt hår och blåa ögon (typisk svensk tjej) Smal och har navelpercing och en tattuering på svanken (över rumpan) där det är en svala som sprider ut sina vingar för mina bästa vän Amelia som dog i fjol. Är 1,57 och kallas kortis. (elakt) Jag rodnar lätt, typ för allt. Jag är väldigt blyg i början, men när jag lär känna vännerna så blir jag pratglad, skrattsam och allt sånt. Jag släpper inte in folk lätt i mitt liv, men när jag gör det släpper jag dem aldrig. Jag är 17 år.

    3. Min mamma Elisabeth(svensk), pappa Will(från england i fulham), och två bröder som är tvillingar och 15 som heter John och Eric(halv britt och halv svensk precis som mig). Och självklart min hund Hero som är en rottis, (rottwiler)

    4.Dansa och sporta. Dans har jag stor press på och dansar i en grupp som dansar mycket på stan, (street dance) och sen sporta (fotboll, basket, handboll, vollyboll) gör jag bara på fritiden och tränar inte i det men är grym. (EGO!!)

    5.Det spelar ingen roll, jag älskar dem lika mycket. Så välj ni vem som ni tycker passar bäst.

    6.Älskar killarna och er novell, har följt den väldigt länge. Skulle göra mig hur glad som helst om jag får vara med.

    xoxo:) / bella :)))

    Svar: Tack för att du vill vara med! :)Detta ser jättebra ut! :)xoxo
    /Moa och Malin xx
    None None

    2012-12-03 | 20:41:16
  • Sofia säger:

    Jag är med!! :)

    1. Sofia Grind, vill att ni ändrar mitt efternamn om jag skulle få bli den lyckliga och då vara med

    2. Jag är ca 170 lång, 14 år. Mitt hår är lite över axlarna men håller på att spara det längre! Jag har bruna ögon, nästan svarta! Jag har långa ben, men inte för långa, utan snyggt långa! Jag sminkar mej inte sådär mycket, lite mascara ibland och så är det bra med det!
    Har väldigt sällan finnar!
    3. Mina föräldrar och mina 3 syskon, storesyster, storebror och lillebror och blev just faster till en underbara liten tjej!
    4. Foto och redigering av bilder är mina största intressen, mode, nageldesign, shopping sådär halft!
    5. Har ingen skillnad, helst kanske harry's
    6. Har följt denna novell länge, har varit med på tävlingar förr men inte vunnit och vill verkligen vinna! :) Älskar killarna mycket

    Annat:
    Jag är en tjej som kan vara lite crazy och skämta och hålla på men samtidigt har jag min lugna sida! Jag pratar mycket(alldeles för mycket) när jag känner person, men annars är jag blyg, det skulle man inte kunna tro! Jag har verkligen ingen aning om vad jag vill blir när jag blir "stor" vill leva livet först! Jag vill alltid att mina vänner mår bra och har det bra, vänner går alltid först i min värld! Tar alltid människor som de är, dömer sällan
    Och jag bor i Finland, i en liten by!
    Jag är inget galet fan av killarna, jag skulle inte skrika när jag träffar de, skulle bara ta chansen att prata med de!

    Det var en hel del om mej :)

    2012-12-03 | 21:44:44
    Bloggadress: http://justonerandom.blogg.se/
  • Mathilda säger:

    Jag heter Mathilda Lillsjö och kommer från Göteborg.
    Jag har lite längre än axel långt hår i en naturlig blond hårfärg som vill vara allt annat än rakt, utan det är lockigt/vågigt. Jag har gröna ögon med en gul rand runt irisen och långa ögonfransar som markera mina ögon, samt markernade kundben och smilegropar i vadera kind. Jag har en längd på 1.65 cm och är normal byggd. Har ett sinne för humor och är inte rädd för att slänga iväg ett skratt! Är inte blyg utan har väldigt lätt för att träffa nytt folk och är alltid den som kommer på massa galna idéer. På min fritid så tränar jag väldigt mycket, fotboll och springer då och då, trivs på gymet också! Har testa på det mesta i mitt liv, men fastande för fotbollen. Jag visar mig modig men har några rädslor som kryp, bilar, höjder, djur och broar. Älskar dock skräckfilmer!
    Är också hel svenska och går första året på gymnasiet, vilket ger mig en ålder på 16 år.
    Om jag kommer med så skulle det inte spela någon roll vilken av killarna som jag skulle bli flickvän till, älskar dom båda. I min framtid ska jag studera i London och framför allt leva livet.

    Tycker jätte mycket om er blogg och har läst den ett bra tag, vilket skulle bidra till att jag skulle bli super glad om jag fick ta en del av den!

    2012-12-03 | 22:29:45
  • Mathilda säger:

    Glömde skriva ''jag är med'', men jag är med! om detta funkar lika bra? :)

    2012-12-03 | 22:30:41
  • Mathilda säger:

    Jag är med!

    Jag heter Mathilda Lillsjö och kommer från Göteborg! Jag är 16 år gammal och lever livet till fullo!
    Jag har lite längre än axel långt, blondt hår som lägger sig allt annat än rakt, utan lockigt/vågigt istället. Jag har gröna ögon med en gul rand runt irisen och långa ögonfranar som ger mina ögon ett lyft. Markerande kindben och smilegropar i vadera kind, sägs att jag har ett fint leende också?
    Är normal bygg och har en längd på 165 cm.
    På min fritid tränar jag mycket som fotboll och hemma träning (gym förekommer) och jag är väldigt atletisk. Jag är inte blyg utan tvärt om, har lätt för att träffa nytt folk och tycker inte att det är något fel med att slänga iväg ett leende eller skratt då och då.
    Är väldigt lätt att prata med och är en hopplös romantiker.
    Jag visar mig modig och har en sådan fasad, men är väldigt rädd för myror/kryp, bilar, höjde, broar och hundar. Älskar dock skräckfilmer!
    Om jag kommer med så spelar det ingen roll vem som jag blir flickvän till, gillar? Älskar! båda lika mycket!
    Mina föräldrar är skilda och jag har en tre år yngre syster. Jag är till utseende lik min pappa men har samma humor och beteende som mina mamma. Min syster är längre än mig och är mer lik min mamma till utseendet så vi ser inte ut som syskon.
    Varför jag skulle vilja vinna?
    Jag skulle så klart känna mig hedrad för vems dröm är det inte att få vara en av deras flickvän? Alla tjejers dröm! har följt deras framgång ända från start och längtar ihjäl mig till deras konster. Skulle bli överlycklig om jag vann!

    Har följt denna blogg ett bra tag och älskar den så därför skulle jag känna mig mycket hedrad (och glad!!!!) om jag fick vara en del av den!
    :)
    Kram

    2012-12-03 | 22:54:45
  • Elina säger:

    Jag är med!!!
    1: jag heter Elina Arrhenius.
    2: jag har blåa ögon lite som Niall och Louis och så har jag brunt lite vågit kort hår.
    3: Jag har en syser som är 7 och heter Elise, mamma och pappa och tvillingbror han heter Jacob,som är lika många år som mig och vi är 12 år.
    4:mina intressen är lyssna på musik(1D),vara med kompisar, spela badminton(går på det) och hundraåttio andra XD.
    5:Det spelar ingen roll vem av killarna jag skulle vilja vara ihop med men NI får bestäma. men kanske Niall.
    6: Jag vill så gärna vinna för jag vinner aldrig 1D tävlingar eller såna här, jag vann inte ens biljetter till deras konsert här i sverige och varje gång jag tänker att jag inte fick det gråter jag nästan och när dom var utsålda och jag inte fick grät jag skit mycket! men jag skulle bli överlycklig att få vara någon av deras flickvänner! Kram directioner Elina <3

    2012-12-04 | 15:11:09
  • jennniie säger:

    "Jag är med!"

    Jag vill också att ni skriver lite om er själva:

    1. Namn (för- och efternamn):
    jennie JOhansson

    2. Utseende: det hoppas jag att du/ni vet ;)

    3. Familj: Mamma , pappa, tå stora systrar 18 och 16 :)

    4. Intressen: kompisar, "träna" :)


    5. Vems flickvän du vill va (Niall's eller Harry's)
    Nialls :)

    6. Varför just du ska vinna: för att jag aldrig har vunnit en sådan här tävling fast jag blivit lovad och jag är ett 1D fan ! :)

    2012-12-05 | 10:23:30
    Bloggadress: http://johanssonjennie.devote.se
  • Josefine Johansson säger:

    Jag är med! :D

    jag är en 16 årig tjej som heter Josefine Johansson och jag har ganska kort rött (färgat) hår. jag är runt 1.70 lång.
    Jag det är ganska många saker som jag gillar att göra men det som står mig närmast om hjärtat är att vara i stallet med min häst, dansa, sjunga och vara med kompisar.
    Kan säga att jag tar inte allt allt för seriöst, utan jag gillar att skojja och skämta med folk, personligen så tycker jag att jag har extremt dålig humor, jag är inte direkt rädd för att göra bort mig.
    Min familj består av mamma, pappa och bror, sen har vi även några djur (hund, katt, ödla och häst).

    jag skulle väldigt gärna vara Harrys flickvän, men kan även vara Nialls ;)
    anledningen till varför jag ska vinna är jag har aldrig varit vinnare i en "novell" tävling och det skulle vara roligt att se hur det hela utvecklar sig :D även för att jag älskar killarna hehe ;)
    hoppas bara att det inte e försent, men 7 dec är ju inte över än... :P

    2012-12-07 | 19:58:33

Kommentera inlägget här: