Same Mistakes Chapter 5:

Kategori: Same Mistakes (Avslutad)

-         That was amazing! utbrast Liam.

-         Thank you.

-         You’re really following us on the tour. sa Zayn.

Killarna  och jag satt och pratade länge tills jag var tvungen att gå. Jag skulle ju hjälpa Julie. Vi sa hej då och jag började gå mot Julie’s hus. Killarna var ätte trevliga. Kanske det kommer bli kul att följa med. I alla fall bakom scenen.



( Bild 1: André's kostym. Bild 2: Julie's hår. Bild 3: Harrry och Louis. Bild 4: Julie's klänning.)

-         What do you think about this one? frågade jag Julie och höll fram en ljus blå klänning utan band. Vi hade kollat klänningar i över 1 timme nu.

-         Yes! sa hon. Hon tog klänningen och gick mot badrummet för att byta om.

Jag satte mig på hennes säng med hennes dator i knät. Jag loggade in på twitter och såg att jag hade fått 200 nya följare. De flesta verkade vara fans till killarna. Jag gick in på Harry’s profil. Han hade tweetat för några minuter sen.

”Have just met @Tracy.D who gonna sing on our tour. She’s amazing!”

Jag log för mig själv. Jag loggade ut från twitter och Julie kom ut från badrummet. Den blå klänningen såg fantastisk ut på henne.

-         You look amazing! utbrast jag.

-         Thank you. Can you help me with my hair? Jag nickade och hon satte sig ner framför sin spegel.

Klockan var nu 18.55 och André skulle komma om 5 minuter. Julie och jag satt i soffan och jag såg på henne att hon var nervös.

-         It’s just André. You don’t have to be nervous. sa jag lugnt.

-         I know but I really like him. sa hon.

Det knackade på dörren. Julie reste sig upp och öppnade.

-         Hi Julie, you look beautiful. sa han och gav henne en kram.

-         Well you doesn’t look that bad either. sa Julie.

-         Are you ready to go? frågade han och Julie nickade.

-         Bye Tracy. Thanks for your help. Sa Julie och kramadeom mig innan de gick.

Harry’s perspektiv:

Jag låg i soffan på mitt och Louis hotellrum. Fansen hade bombat mig med frågor om Tracy sen jag tweetade om henne. Tracy var verkligen duktig på att sjunga. Hon var väldigt vacker också. Hennes bruna midjelånga hår, hennes blåa ögon.

-         Harry? Jag vaknade upp ur mitt dagdrömmande och märkte att Louis satt framför mig.

-         When did you get here? frågade jag och han skrattade.

-         I’ve been here for 5 minutes. sa han. Hade jag tänkt på Tracy så länge?

-         Oh. sa jag och skrattade lite.

-         What did you think of? frågade Louis.

-         Nothing. sa jag snabbt.

-         Maybe a girl named Tracy?.

-         No. sa jag tyst och kände kinderna hettas. Louis började skratta åt mitt försök att dölja det. Jag reste mig upp och gick ut på balkongen. Det stog lite fans där nere som började skrika när de fick syn på mig. Louis kom ut efter mig. Han ställde sig bredvid mig vid räcket.

-         Just admit that you thougt of her. sa han och kollade på mig.

-         Okey, I did. sa jag tyst.

-         I knew it! HARRY LOVES TRACY! skrek han ut.

-         Louis! sa jag och gick generat in igen. Han kom skrattande efter mig.

Varför skulle han alltid skämma ut mig?

Tracy’s perspektiv:

Min mobil pep till. Jag hade fått ett sms från ett okänt nummer. Jag öppnade det:

”Hi Tracy. I took your number from Harry’s phone. Hope it’s okey. Anyway, I just wondered if you would like to do something with all of us? Louis x”

Jag skrattade tyst för mig själv och svarade:

”Haha, it’s okey. Yeah I would love to! I’ll come to your hotel? Tracy x”

“Sure, see you tomorrow Trace. Louis x”

Jag lade unda mobilen och la mig ner I sängen igen. Jag skulle få träffa Harry imon med.

 


Ett till kapitel idag. Jag (Malin) skrev detta själv också.:)

Vad tor ni? Kommer André och Julie bli tillsammans?

Förresten, Tack såå mycket för kommentarerna på förra kapitlet! Det betyder mycket :)

Imon kommer en del av Moa :)

Kommentera vad ni tycker :)

/Moa och Malin x