Same Mistakes Chapter 4:

Kategori: Same Mistakes (Avslutad)

Detta har hänt:

”In the park? At 11.30 am? :D Harry x”

“Okey! Should be fun to see you again. See you then! :D Tracy x”

Han verkar riktigt trevlig och ja jag kan faktiskt inte motstå hans söthet. Krulligt, brunt hår och gröna ögon. Jag riktigt smälte första gången jag såg i dom. Men nja, jag vet inte riktigt om jag gillar han så mycket en så att jag kan erkänna det för mig själv.

 


(Bild 1: Tracy's outfit. Bild 2: Harry. Bild 3: One Direction.)

Jag vaknade av att den dumma väckarklocka ringde. Jag tog upp mobilen som låg på golvet och loggade in på Twitter. Jag hade fått en ny följare. @Harry_Styles. Han hade hittat mig på twitter. Jag log bara av att se hans namn. Jag kollade på klockan. 10.30. Jag skulle träffa Harry vid 11.30 i parken. Jag öppnade garderoben och drog på mig ett par höga jeans shorts och ett vitt linne. Jag plattade mitt långa bruna hår och sminkade mig lätt. Jag gick ner och tog en macka till frukost.

11.20 var klockan. Jag drog på mig mina bruna klackar och låste efter mig. Solen lyste starkt här i L.A som alltid. Parken var fem minuter bort från mitt hus så det var inte så långt. Harry satt på en bänk när jag kom fram. Han såg mig och vinkade.

- Hello. sa han och kramade mig.

-  Hi Harry. sa jag efter kramen. Vi gick bort mot en bänk och satte oss där.

- So have you thought about my offer? frågade han. Jag nickade.

- I’ll do it. sa jag och han sprack upp i ett leende.

- Awesome. But first you have to meet the boys.

- Sure, when?

- Now?

- Okey.

Vi började gå mot en studio som inte låg så långt ifrån.  Harry öppnade dörren och vi klev in. Vi gick mot ett rum och klev in. I rummet satt 4 killar och spelade fifa. Harry harklade sig och de vände sig om mot oss.

-         Hi boys, this is Tracy. Sa Harry och peckade på mig.

-         Hi. sa jag tyst.

-         Hi, I’m Niall. sa en blond kille med irlänsk dialekt.

-         I’m Liam.

-         I’m Zayn.

-         And I’m Tomlinson, Louis Tomlinson.

-         Nice to meet you. sa jag och log.

-         So you’re the girl who going to sing on our tour? frågade Louis.

-         Yeah. svarade jag.

-         She’s amazing. sa Harry och log mot mig. Jag kände hetta komma fram på mina kinder.

-         Well why don’t you play something now? frågade Niall och sträckte fram en gitarr.

-         Ehm sure. sa jag osäkert.

Jag drog handen över strängarna och tog första akordet till Just a kiss.

Just a kiss on your lips in the moonlight
Just a touch of the fire burning so bright
And I don't want to mess this thing up
No, I don't want to push too far .

Jag slutade spela och tittade upp på killarna.

-         That was amazing! utbrast Liam.

-         Thank you.

-         You’re really following us on the tour. sa Zayn.

Killarna  och jag satt och pratade länge tills jag var tvungen att gå. Jag skulle ju hjälpa Julie. Vi sa hej då och jag började gå mot Julie’s hus. Killarna var ätte trevliga. Kanske det kommer bli kul att följa med. I alla fall bakom scenen.


Kapitel 4. Vad tycker ni? Skrev det själv.

Komentera va ni tyckte!

Det kanske kommer ett till kapitel idag annars imon kanske :)

Hope you liked it!

/Moa och Malin x