Same Mistakes Chapter 12:

Kategori: Same Mistakes (Avslutad)

Harry lutade sig mot mig och gav mig en kyss. Vi avslutade kyssen och lutade våra pannor mot varandra.

-         See you tomorrow? frågade Harry.

-         Sure. svarade jag och kysste honom igen.

-         Good Night. sa Harry och började gå igen mot hotellet.

-         Night. sa jag och gick in genom dörren.




Photo 1. Chokladpannkakor  Photo 2. Tracy's outfit  Photo 3. Tracy & Harry vid havet

Tracys perspektiv

Jag satt i soffan och kollade på The Last Song. Harry skulle komma klockan 12.30 och nu var den 12.00. Det var lördag och idag var killarna lediga. Jag hade på mig ett par mjukisbyxor, ett linne och en slapp kofta. Jag kände tårarna komma fram när Ronnie’s pappa hade fallit ihop på stranden. Jag torkade tårarna med koftarmen och gick snabbt ut i köket för att dricka ett glas vatten. Det skulle vara riktigt pinsamt om Harry skulle se att jag hade gråtit.

Jag gick ut igen till soffan och zappade över till E! för att se om någonting nytt i ”kändisvärlden” hade hänt.

- Tom Crusie and Katie Holmes expecting a baby! sa kvinnan.

- And the best world news: Harry Styles in One Direction have a girlfriend!

- But wait? Did Harry tell the world about us? sa jag chockat och glodde på tv:n som höll på att berätta om att Katty Perry och hennes kille hade skiljts.

När jag precis skulle ta upp kontrollen och stänga av tv:n så gick de över till en nyhet som jag så väl kände igen.

- Louis Tomlinson is single because his ex girlfriend Eleanor Calder was cheating.

- Stackars Lou. Viskade jag medans jag hade fastnat med blicken på bilden med Eleanor och den där killen som hette Josh.

Att hon kunde göra så när hon redan hade en sådan underbar kille! Jag kunde känna lite avund när jag tänkte på hur roligt de säkert hade haft tillsammans. Louis är så snygg ju så varför skulle hon då vela ha en sådan ful kille som Josh? Vänta, varför tänker jag såhär? Jag har ju en underbar Harry som jag väntar på och som jag dessutom älskar.  *pling plong*

Dörren ringde och jag sprang fram till dörren och öppnade. Där stod Harry som en gud och smilade sitt vackra leende.

- Hi sweetie! sa han och kysste mig mjukt.

- Hi Harry. sa jag och kramade honom efter kyssen.

Jag tog hans hand och vi gick in till vardagsrummet. E! var forstfarande på och de snackade fortfarande om vad som har hänt imellan Lou och Eleanor. Jag vände mig om och kollande med en sorgsen min på Harry, som också hade en beskymrad min.

- I feel so sorry for Lou. sa jag ledsamt medans Harry gick närmre mig och kramade om mig. Vi stod så länge och jag kände hans andertag kittlas mot mitt öra.

- What should we do? I mean two of us, now, together? sa han och log.

Jag skrattade och drog med honom ut i köket där förberedelser för lunch stod.

- Make lunch, haha. I'm soo hungry! flinade jag och han började skratta.

- Of course we can! Is the preparation of pancakes?

- How can you know that?

- Ehm, yeah Lou make pancakes often.

- Okey, but this is my specialpancakes with chokolate!

- With chokolate? Wow that's was new. Why didn't we start now? 1.....2.....3 Let's go!

Vi sprang fram till grejerna och började med att knäcka äggen. Harry tog det som en tävling verkade det som, så jag gjorde som han ville. Vi sprang fram och tillbaka med grejer i händerna. Mjöl, socker, kakao, smör m.m flög hit och dit och när vi var klara så satt vi på köksbordet och pustade ut.

- haha, wow that's was fun. log jag.

- Yeah and you'r kithen is the most beautiful I have seen ever! flinade han.

Jag tittade mig omkring och såg hur hela köket var rörigt. Det såg verkligen ut som att det hade vart andra världskriget.

- I'm first to not clean! skrattade Harry
- We do it together. sa jag snabbt och puttade till honom lätt.

Harrys perspektiv, en timma senare!

Vi hade ätit upp de sista chokladpankakorna som var fantastiskt goda. Nu satt jag och kollade på tv medans Tracy var uppe och klädde på sig nya kläder eftersom hennes gamla var helt vita av mjöl.

Efter ett tag så kom Tracy nerskuttandes ifrån trappan och slängde sig över mig i soffan. 

- Hey honey. log hon stort och hennes vita tänder glänste fint imot mig. 

- Hello there! blinkade jag mot henne och kysste henne.

- Harry please, can we go out to the sea and look? sa Tracy och gjorde hundvalpsblicken mot mig. 

- Yeah of course, all for you darling.

- Good! 

Vi gick ut i hallen och tog på oss skorna. Jag satt och kollade på Tracy medans hon knöt sina skosnören då det slog mig: Jag har glömt att ge Tracy sin present!

Louis perspektiv

Jag och Zayn gick ut ifrån gallerian och gick vidare mot hamnen. Zayn skulle tydligen se det där lyxfartyget som det hade stått om i tidningen så jag följde med som sälskap. 

- Lou, why are you so quite? undrade Zayn.

- I don't know. I think it's Eleanor. sa jag snabbt.

Jag kände hur det knep i magen bara av att höra hennes namn. Men en sak till var det. Jag tror jag gillar Tracy lite grann. Jag vill självklart inte förstöra för Harry och henne men hon är så otroligt vacker. Hennes mörka gröna ögon kan jag bara inte låta bli att titta på när hon är i närheten. Men nej! Jag får inte förstöra, de två är ett par och de är så otroligt söta tillsammans.

Vi gick vidare ner för kajen och såg lyxfartyget. Det var enormt stort! Gigantiskt stort. Zayn började prata lite om att han ville åka det men jag lyssnade inte så värst mycket. Men då plötsligt såg jag två stycken som jag kände igen mycket väl. Harry och Tracy. De gick hand i hand på bryggan och Tracy pekade på någonting ute i havshorrisonten. Harry skrattade och de kysste varandra. Det knep till i magen en gång till och jag tittade bort på Zayn som stod vid en bilspegel och fixade med sitt hår. 

Tracy's perspektiv 

Harry och jag gick hand i hand och pratade om allt och alla på en lång brygga. Han var så underbar och hans gulliga skratt är så sött. Då plötsligt såg jag en vattenskoter åka ute långt borta på havet och jag pekade för att visa Harry. 

- I'll do that someday. sa jag och gjorde en sharaderstyle som skulle likna en vattenskoter.
Harry bara skrattade och vi kysste varandra. 

- Of course, we can do it together! sa han och log.

- Yeah, Harry I love you so much! 

- And I love you more Tracy Daveson!


Yes, nu är det klart! Tog ganska långt tid att fixa det för hade lite saker att dona imellan.
Men bra tyckte jag att det blev, men sociala var de nog inte så värst ;)
Malin sa att hon inte hade imot Eleanor och jag kan säga det samma. Jag har inget imot henne alls! tycker hon och Louis passar jättebra ihop men man kan ju vara lite avis för att hon har en av världens hetaste killar :P
Gillade ni det? Komentera vettja! Kram Moa
/ Moa och Malin