Same Mistakes Chapter 21:

Kategori: Same Mistakes (Avslutad)

-          You have nothing to be nervous about. I’m the one who should be nervous. sa han.

-          Why should you?

-          ‘Cause Gemma will probably embarrass me.

Jag skrattade åt honom.

-          Okey, you might have something to be nervous of. skämtade jag och plasserede en kyss på hans underbara läppar.

 

 


 

 Harry och jag satt nu på flyget på väg till Homes Chapel. Harry satt med huvudet lutat mot min axel och sov. Jag satt och lyssnade på musik och tittade ut genom fönstret. Jag tog upp mobilen och tog ett kort på molnen och flygplanets ena vinge.

”On my way to Homes Chapel with @Harry_Styles :) x”

Jag tryckte på tweet och la sedan ner mobile I fickan. Jag lutade mitt huvud mot Harry’s och slöt ögonen.

 

-          Trace, we’re here. sa Harry och kysste mig.

Han reste sig snabbt och var redo med sin väska.

-          Someone is happy to be home. sa jag och reste mig upp.

Harry skrattade och gav mig min väska.

Vi gick av planet och in till flygplatsen. Harry kollade sig runt.

-          There they are. sa Harry och peckade bort mot två kvinnor.

Han tog min hand och vi gick mot dem.

-          Harry. utbrast Harry’s mamma, Anne, när vi kom fram.

-          Hi mom. sa han och kramade om henne länge.

De släppte varandra och Harry vände sig mot sin syster, Gemma.

-          Hi Harry. sa han och kramade om honom.

-          Hi Gemma. sa han.

De släppte varandra och Harry tog min hand igen.

-          Mom, Gemma, this is my girlfriend Tracy. presenterade Harry.

-          Hello, Tracy. I’m Anne. We’ve heard so much about you. log Anne och kramade om mig.

-          Hope it’s good stuff. sa jag och log.

-          It is. svarade Anne.

-          I’m Gemma. sa Gemma och kramade om mig.

-          Hello Gemma. sa jag och log mot henne.

Efter presentationerna började vi gå mot Anne’s bil.

 

-          Welcome. sa Anne när hon öppnat dörren till deras hus.

Vi gick in och tog av oss skorna.

-          Harry, you can show Tracy around so can Gemma and I start with the dinner? sa Anne.

-          Sure. This way. sa han och nickade mot trappan.

Jag tog mina väskor igen och började gå upp för trappan.

 

-          This is my room or should I say our room. sa Harry och satte ner väskorna på golvet.

-          Cute. sa jag och satte ner mina väskor också.

Harry satte sig på skrivbordsstolen och lutade sig tillbaka. Han klappade på sitt knä och menade att jag skulle sätta mig där. Jag satt mig i hans knä och lutade huvudet mot hans axel.

-          Tired? frågade han.

-          A little. sa jag.

-          Let’s take a little nap before dinner. sa han.

Jag reste mig upp och vi gick bort mot sängen.

 

-          So Tracy, you like to sing? Sa Anne när vi satt runt middagsbordet.

-          Yeah, I’ve always liked it. My mom said I started to sing before I could talk. sa jag.

-          And you play guitar? sa Gemma.

-          Yeah, I do. log jag.

-          She’s great on both. sa Harry och log mot mig.

-          You two are so cute together! How did you meet? undrade Anne.

-          Trace, sang on the beach where I was and then we met when we bought ice-cream. sa Harry.

 

-          This is Harry and me. sa Gemma och peckade på ett foto.

Gemma och jag satt och tittad epå gamla foton medan Anne diskade och Harry tittade på något på tven.

-          Aw, how cute you where! sa jag.

-          Where? Aren’t I cute now? sa Harry.

-          Ofcourse you are. sa jag och han log belåtet.

-          And that’s Harry. sa Gemma.

-          Did he had straight hair before? sa jag.

-          Yeah, it started to curly when he became a teenager. sa Gemma och log.

-          How cute. sa jag.

 

Gemma och jag hade suttit jätte länge och tittat på massa kort och efter en stund hade Anne kommit och tittat med oss.

Nu låg jag och Harry i hans säng. Harry hade somnat och jag var nära på att göra det. Harry’s familj hade varit jätte trevliga precis som han är.


Kapitel 21 :D

Vad tycker ni?

Kommentera!

Det får oss att skriva mer :D

Och,

Glöm inte att tävlingen avgörs imon,

så anmäl er nu!

Skriv bara erat namn (för och efter) och "Jag är med" i en kommentar. Tävlingen avgörs klockan 12.00 :)

Kommentera :D

/Moa och Malin xx

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: