Same Mistakes Chapter 17:

Kategori: Same Mistakes (Avslutad)

-          Harry, I don’t think you would do something that hurted Louis.

-          You never know.

Jag kysste hans mjuka läppar.

-          I love you, Harry. sa jag.

-          I love you too. 

 


Jag vaknade på morgonen av att solen sken in genom fönstret. Alltid solen, tänkte jag. Jag reste på mig och gick fram till skrivbordet där datorn stod. Jag tog datorn och gick ut till vardagsrummet. Jag satte mig i soffan och satte på både teven och datorn. Jag loggade in på Twitter. Jag hade fått många nya följare på twitter, mycket hat men också snälla omnämnande. Jag gick in på Harry’s profil.

”See you soon @Tracy.D :) x”
 

Han skrev det för 5 minuter sen. Vad menar han med det?

 

Jag satt och tittade på Degrassi: Next Generation på MTV när jag kände ett par händer över mina ögon. Jag hoppade till och skrek.

 

-          Chill. It’s just me. sa Harry’s röst bakom mig.

 

-          You scared the shit out of me! sa jag surt och satte mig igen.

 

Han skrattade och satte sig bredvid mig.

 

-          Sorry. sa han och kysste mig.

 

-          Do you forgive me? frågade han mig.

 

Jag nickade och lutade huvudet mot hans axel.

 

-          What do you wanna do today? frågade han efter en stunds tystnad.

 

-          Just be inside and chill with you. sa jag och log mot honom.

 

-          Then, today is a movie day. sa han och kysste mig.

 

-          Whitch movie do you wanna see first? frågade han.

 

-          Can’t we see Cinderella? sa jag.

 

-          Disney movie? Again?

 

-          Please.

 

-          Okey.

 

-          Yay!

 

Han satte sig bredvid mig I soffan och tog upp mina ben I hans knä samtidigt som jag lutade huvudet mot hans axel.

 

 

 

Filmen slutade.

 

-          Have you had breakfast? skrattade Harry när min mage började kurra högt.

 

-          No. sa jag anningen generat.

 

-          Let’s go and made some.

 

Vi gick ut till köket och började ta fram ingredienserna för att göra pannkakor.

 

Medans Harry stekte pannkakorna passade jag på att ta ett kort på honom.

 

”@Harry_Styles makes me breakfast. Hope it’ll tastes good :) x”

 

Jag tryckta på twittra-knappen och bilden laddades upp.

 

-          Here you go. sa Harry och la en pannkaka på min talrik.

 

-          Thank you. sa jag och började äta.

 

-          Does it tastes good? undrade han när han satte sig framför mig med en egen pannkaka.

 

-          Really good. sa jag och log.

 

Vi satt i köket länge och bara pratade.

 

-          What date is it today? undrade jag.

 

Harry tog upp sin mobil och kollade.

 

-          It’s 15th of July. sa han.

 

-          And we’re going to London 23th?

 

-          Yeah. sa han.

 

-          It’s like 2 weeks before the tour starts.

 

-          Getting nervous?

 

-          Kind of.

 

-          You have nothing to be nervous for. Your voice is amazing.

 

-          What if they don’t like me?

 

-          They will. sa han lugnt och kysste mig.

 

 

 

Hela dagen satt vi och tittade på massa olika disney filmer, skrattade, pratade, sjöng och så visade jag Harry hur man spelade Sims 3 som den simsnörden jag är.

 

-          What are you doing tomorrow? frågade jag Harry.

 

-          The lads and I are going to the studio. sa han.

 

-          Okey.

 

-          Let’s watch another movie. sa Harry och satte på filmen.

 

Det var The Lion King.

 

-          I love this movie! sa jag och kröp närmare Harry.

 

Han kysste min panna.

 

Hur kunde jag ha turen att få ha honom för mig själv?


Kapitel 17 :)

Kanske inte världens längsta, men alltid något ;)

Vad tycker ni? Bra? Dåligt?

Kommentera! :)

Förresten,

Igår hade vi besöksrekord! Vi är så jäkla glada! Tack så mycket :D

Kommentera! :)

/Moa och Malin xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: