Tävling

Kategori: Allmänt

Hej alla underbara läsare, nu tänkte vi göra det ännu lite roligare och spännande här på bloggen igenom att ha en lite tävling.
 
Tävlingen går ut på att just DU kan vara med i novellen Same Mistakes och du kommer att bli Nialls flickvän! Vad säger du om det?
 
(OBS: Detta som står nedan ska du inte skriva nu! Det kommer senare) 
Det vi vill veta om dig för att du ska bli vinnaren är:
1) Förnamn & efternamn.
2) Lite om ditt utseende (t.ex. hårfärg, ögonförg, m.m) (firvilligt).
3) Intressen (t.ex. rida, simma, fotboll, musik, kompisar m.m)
4) Lite grann om din familj (frivilligt).
(OBS: Detta som står ovan ska du inte skriva nu! Det kommer senare)
 
För att vara med kommentera ditt namn (För- och Efternamn) och skriv sedan "Jag är med".
Den som vinner kommer vi skriva på bloggen. Då kommer vi också skriva våran mailadress så du kan skicka ett mail till oss med denna info som står ovan.
 
Vi lottar vinnaren på Onsdag (27/6).
 
Lycka till! :D
 
/Moa och Malin xxx
 

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Sofia Grind, jag är med ;)

    Svar: Awesome :)/Moa och Malin xx
    None None

    2012-06-25 | 16:46:22
    Bloggadress: http://justonerandom.blogg.se
  • Nike♥ säger:

    Jag är jättegärna med! Nike Ericsson :)

    Svar: Vad bra :D/Moa och Malin xx
    None None

    2012-06-25 | 22:45:36
  • larissa säger:

    Mitt namn: Larissa Almquivst
    Ursprung: Brasiliansk och svensk
    Utseende: Brunt hår och gröna ögon
    Ålder: 16 år (hoppas ni ändrar)
    Intressen: Rita, äta, spela innebandy, kolla på the vampire diaries, men jag är nickelodeon och disney channel nörd, spela tv spel, kittla mig själv, gå på bio och äta för jag är typ som Niall.
    Musikstill: Rihanna, Taylor Swift, Cher llyod, Självklart one direction och brasiliansk musik

    2012-06-26 | 16:50:49
  • larissa säger:

    Glömde bort att säga att jag har en bror och syster som är tvillingar 22 år gamla, jag bor i Västerås (en timme från Stockholm) med min mamma, bror och hans flickvän som är min syssling men det är knäppt i våran familj. Min syster går på universitet i Stockholm som pluggar till statsvetenskap. Mina fastrar är 70 eller 60 år gamla min pappa är 56 och min mamma är 48. Min mammas sida har nästan alla varit snattare och sånt eller dom ser ut som det.
    Min favoritlåt är One thing av one direction.

    2012-06-26 | 16:58:38
  • Bianca helin säger:

    tjena, hoppas de är ok att jag skriver nu ist för i mail sen. (kan ju skriva senare också ifall jag skulle vinna) jag heter bianca miranda helin lundqvist. jag är 13 år och bor i umeå, jag har mörkblont hår med ljusare slingor som går 15 cm nedanför axlarna ungefär. jag har brungröna ögon, smilegropar och är ca 1.60 m. på fritiden spelar jag tennis och fotboll, sammanlagt tränar jag ca 10 h i veckan så de är en stor del av mitt liv. för de mesta umgås jag med killar för att dom är lättare att prata med inge skitsnack osv. i min familj är de jag, min mamma, pappa och pappas tjej. mina föräldrar skillde sej när jag var ett år. sen är pappas tjej gravid så jag ska få en lillasyster i november. har en katt och en hamster också. ja de var nog allt om mej, hoppas de är lungt att jag skriver de nu. kraaaamo!

    Svar: Bra att du är med :)/Moa och Malin xx
    None None

    2012-06-26 | 21:02:51

Kommentera inlägget här: