Same Mistakes Chapter 30:

Kategori: Same Mistakes (Avslutad)

-         I’m in love with you too. sa han.

Mina läppar formades till ett stort leende.

Jag la armarna runt hans nacke och pressade mina läppar mot hans. Han besvarade min kyss och i detta ögonblick var jag den lyckligaste tjejen någonsin.


 

1 Augusti

 

Tracy’s Perspektiv:

 

Vi var nu på flygplatsen.

Niall stod och kramades med Bianca och Louis med Eleanor. Zayn, Liam, Harry och jag stod och tittade på dem.

 

Bianca’s Perspektiv:

 

Jag stod på flygplatsen med Niall’s aramar om mig. Snart skulle han vara borta. Hur ska jag klara mig? tänkte jag .

Niall lossade greppet om mig och tittade in i mina ögon.

-         I gonna miss you, Bianca. sa han.

-         I gonna miss you to. sa jag och kände en tår glida ner längs min kind. So much.

Niall drog in mig i hans famn igen.

-         Don’t cry, Bianca. sa Niall och kysste min panna.

Han backade undan och torkade bort en tår. Jag ställde mig på tårna och kysste honom.

Gud, vad jag kommer sakna honom!

 

Louis’ Perspektiv:

 

Jag stod med armarna runt Eleanor.

-         I gonna miss you, Louis. sa hon och log snett.

-         I gonna miss you too, Eleanor. sa jag.

Jag drog in henne i min famn igen och kysste hennes hjässa.

 

Tracy’s Perspektiv:

 

Bianca och Eleanor hade nu gått och snart skulle vi gå på planen. Jag skulle inte åka samma plan som killarna för de hade inte bokat våra biljetter samtidigt så det fanns inte plats. Mitt plan skulle även gå tidigare än killarnas.

-         See you when we are in Paris. sa killarna och gav mig varsin kram.

Harry log och kysste mig sedan.

-         Have a safe flight. sa han och kysste mig igen.

-         You too. sa jag och log.

Han kysste mig en sista gång och gick sedan bort till de andra killarna.

Jag gick bort till min gate.

 

Jag satte mig på min plats och tog upp mobilen. Jag satte på This Song Is About You med Olly Murs. Jag lutade mig tillbaka och slöt ögonen.

 

Jag slog mig ner på en stol på flygplatsen i Paris. Killarnas plan skulle landa om 10 minuter ungefär.

Jag tog upp mobilen och slog ett nummer jag kunde utantill.

-         Hello? svarade Julie.

-         Hi Julie! sa jag glatt.

-         Oh hi Trace! You’ve landed in Paris now?

-         Yep, and the boys should be here in a few minutes.

-         Okey. So are you nervous about the tour?

-         Yeah.

-         You gonna be amazing Tracy!

Vårat samtal fortsatte.

 

Jag sa hej då till Julie och tittade sedan vad klockan var.

3 minuter kvar. tänkte jag.

 

Jag gick in på twitter. Många hade skrivit om någon olycka. Jag tryckte på länken någon hade twittrat.

Det hade tydligen varit ett plan som hade kraschat. Planet hade flugit från London och skulle till Paris.

Jag stelnade till.

Från London till Paris.

Jag kollade på klockan igen.

Killarnas plan skulle landat för några minuter sen. Var det..

Nej, det är det inte! Det kan inte vara deras plan!

Men tänk om det var? Tänk om jag aldrig mer skulle få se..

Nej! Det kan inte vara..

Jag brast ut i gråt. Tårarna forsade ner längs mina kinder.

Skulle jag aldrig få se Harry igen?


ohhhh...

Är det killarnas plan? 

2 kommentarer och ni får kapitel 31. Det är på börjat så det blir klart imon.

Kommentera nu!

2 kommentarer! ;)

/Moa och Malin xx

 

Kommentarer

  • malin säger:

    neeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjj! D: xxx

    Svar: ;)/Moa och Malin xx
    None None

    2012-08-01 | 15:30:49
  • bertil säger:

    kolla, nu är det TVÅ kommentarer! x) xxx

    Svar: Det är bra Bertil! xD/Moa och Malin xx
    None None

    2012-08-01 | 21:21:54

Kommentera inlägget här: