Same Mistakes Chapter 29:

Kategori: Same Mistakes (Avslutad)

-         What?

-         Tell him that you like him.

Hon tittade ut genom fönstret.

-         I’ll tell him. Today. sa hon efter en stund.

-         Great! sa jag och kramade om henne. 


 

Bianca’s Perspektiv:

 

Niall hade hämtat mig hos Tracy och nu satt vi i hans lägenhet igen.

-         What do you wanna do? frågade Niall och slog sig ner bredvid mig I soffan.

-         I don’t know. Maybe we can… sa jag och tittade mig omkring I rummet för att försöka komma på något att göra.

-         Let’s go for a walk. sa Niall och log.

-         Sure. sa jag och reste mig upp.

Vi gick ut i hallen och tog på oss skorna.

 

Vi slog oss ner på en brygga efter att vi gått i en timme.

-         It’s beautiful here. sa jag och log.

-         Just like you. sa Niall tyst.

Jag vände huvudet mot honom och mötte hans blick. Jag kände hur mina kinder började hetta till. Jag log snett och vände bort blicken.

Jag harklade mig.

-         So when are you leaving tomorrow? frågade jag.

-         The plane goes at 12. sa han. And we have to be at the airport at 11 I think.

-         When should I come to your place then? Or should I come to the airport?

-         What?

-         I wanna see you before you leave.

-         Why don’t you stay over the night then? sa han och log.

-         Sure. sa jag.

Vi blev tysta.

Bara säg det, Bianca. tänkte jag. Bara säg det.

-         Niall..? sa jag.

-         Yeah..?

-         I need to tell you something. sa jag.

-         Then tell me.

Jag tog ett djupt andetag.

-         I’m in love with you.

 

Tracy’s Perspektiv:

 

Jag stängde igen resväskan jag hade framför mig och suckade.

-         Are you done? frågade Harry som låg i sängen och tittade på mig.

-         Yep. sa jag och la mig bredvid honom.

Han la armarna om mig och kysste min panna.

-         Ready for the tour? frågade han.

-         Yeah, I guess so. sa jag.

-         You gonna do great, Trace. sa han.

Jag tittade upp mot honom och kysste hans läppar.

-         I love you. sa jag.

-         I love you too. sa Harry.

Han kysste mig passionerat.

 

Bianca’s Perspektiv:

 

Så. Jag hade sagt det. Min blick var fast på mina skor. Niall sa inget.

-         Bianca.. sa Niall. Look at me.

Jag tog ett djupt andetag och tittade upp mot honom.

Jag mötte hans blåa ögon.

-         I’m in love with you too. sa han.

Mina läppar formades till ett stort leende.

Jag la armarna runt hans nacke och pressade mina läppar mot hans. Han besvarade min kyss och i detta ögonblick var jag den lyckligaste tjejen någonsin.


Kapitel 29 :D

Vad tycker ni? Bianca berättade för Niall hur hon kände :)

Jag ger er kapitlet utan de 3 kommentarerna ;)

 

Börjar på 30 nu, så om ni får det imon om vi får 2 kommentarer :)

2 kommentarer till nästa :)

/Moa och Malin xx

Kommentarer

  • malin säger:

    nu när jag är sjuk och inte har något att göra så vill jag väldigt gärna att nästa kapitel ska dyka upp så fort som möjligt! ni är så bra! xxx

    Svar: Det kommer Malin. Krya! :)/Moa och Malin xxx
    None None

    2012-07-31 | 14:49:11

Kommentera inlägget här: