Same Mistakes Chapter 27:

Kategori: Same Mistakes (Avslutad)

Precis när jag skulle gå in genom dörren tog Harry tag i min arm och drog ut mig i regnet igen.

- Harry, it’s raining. Let’s go inside. sa jag.

- I just want to do one thing first. sa han och log mot mig.

- And that is?

- This.

Han lutade sig mot mig och våra läppar möttes i en underbar kyss.

- I always wanted to do that. sa han och kysste mig igen.


 
 
Biancas perspektiv:
 
När eftertexten på filmen vi hade sett som jag var helt ointresserad av började rulla så vände sig Niall om mot mig.
 
- Do you want something to eat? frågade han vänligt.
 
- Yeah sure. sa jag och vi började gå ut mot köket.
 
Både jag och Niall slängde oss över kylskåpsdörren och undersökte vad som fanns. Niall tog ut grejer och la på bordet sedan så började vi bre var sin smörgås.
Efter någon minut så kom Liam ut i köket men stannade upp och stirrade på oss.
 
- Oh gash! You are like hungry pigs. You are exactly alike! You eat as if you have not eaten in a year! suckade han och gick fram till köksbänken och började göra en smörgås.
 
Både jag och Niall satt och stirrade på varandra med kinderna proppfulla med smörgås, då vi sprack utav skratt. Gud vad vi borde ha sett dumma ut! Liam hade rätt, det verkar verkligen som om vi inte hade ätit på ett år.
 
Liam tittade på oss och himlade med ögona som gjorde att vi skrattade ännu mera. Nialls skratt, gud vad vackert! Jag kände mig så hemma med att vara med honom.
 
Niall's perspektiv, 20 minuter senare:
 
Bianca satt i min säng och bläddrade i ett gammalt album ifrån när jag var liten medans jag satt vid datorn och tittade på Twitter. Just nu hade det inte hänt någonting på Twitter över huvudtaget. Jag suckade och loggade ut. Då fnissade Bianca till och jag vände mig snabbt om.
 
- What? frågade jag.
 
- You was soo cute when you was child. log hon.
 
Jag hoppade upp i jämte henne, ganska nära, och kikade på bilden och pratade om. Bilden på när jag var ungefär 4 år och hade pappas stora tröja på mig och mammas höga klackskor.
 
- I was 4 years there. flinade jag.

- You were cute then too. No, or I mean, yes it was you, but now too, maybe, I don't know!
 
- Haha Bianca. Thanks you're cute you too. log jag mot henne.
 
- Oh, thanks Niall. sa hon och tittade ner och blev lätt röd om kinderna.
 
- You're so cute when you get embarrassed. sa jag försiktigt och tog bort en hårslinga ifrån hennes ansikte.
 
Bianca tittade upp och jag mötte hennes vackra ögon. Hon log mot mig och jag kunde inte motstå att le tillbaka.
Vi satt i evigheter och bara tittade på varandra. Jag lutade mig sakta framåt och Bianca gjorde detsamma. Nu var vi bara någon centimeter ifrån varandra och jag kände hennes andertag mot min mun.
 
- DJ-MALIK HERE MAN!! hörde vi Zayn skrika
 
- Nooooo, Zayn you can't do that! ropede Liam straxt efter.
 
Sedan började båda asgarva.
 
- Shut up guys! vrålade jag åt killarna. Skit. Jag var såhääär nära att kyssa Bianca och så kommer de och förstör. SKIT!
 
Bianca satt och fnissade åt det som hade hänt. Jag tog hennes hand och drog med henne ut till killarna som satt i vardagsrummet och självklart förvånade det mig inte vad det var som gjorde att de skrek. FIFA.
 
Liam's perspektiv:
 
Zayn hade bollen och dribblade förbi min anfallare. Sedan rakt in på mål utan något hinder ivägen.
 
- No,no,no Zayn! sa jag oroligt.
 
Han sköt rakt in på mål och det blev ett jättesnyggt mål.
 
- DJ-MALIK HERE MAN! skrek Zayn och körde händerna upp i luften.
 
- Nooooo, Zayn you can't do that! klagade jag.
 
Vi tittade på varandra och sedan började vi flabba.
 
-  Shut up guys! hörde vi Naill skrika till oss och jag och Zayn bytte blickar.
 
Zayn plutade med läpparna och jag fattade direkt vad han menade.
 
- Oooopps. sa Zayn och spelade oskyldig.
 
- Cute. sa jag och blinkade med ena ögat.
 
Vi fortsatte att spela och efter någon minut kom Bianca och Niall ut.
 
- Hey, you do not need to scream so that we become deaf? sa Niall.
 
Zayn och jag bytte ännu en gång blickar och flinade.
 
- So we have disturbed you in something special? frågade jag.
 
- Uhm, yeah, or no! sa Niall och Bianca stod lite bakom honom och var röd om ansiktet.
 
- Okey, but that's sweet. flinade Zayn och pekade på deras händer som de höll i.
 
Båda två släppte snabbt varandras händer och tittade ner. Zayn och jag fnissade och sedan återgick vi till spelet. Jag hörde hur det tassade upp för trappan. Så söta, Bianca och Niall.
 
Julie's perspektiv:
 
Jag och Tracy hade inte hörts av på jättelänge. Jag undrar om de har börjat med turnén än?
Jag satte mig ner i soffan och gick in på kontakter. Tracy. Fem signaler gick och sedan svarade en röst som jag saknade enormt!
 
- Hii Julie! tjöt Tracy i andra änden.
 
- Hi sweetie. How are you? It was so long time since we talked. sa jag och log stort.
 
- I'm fine, yeah it was really long time ago.
 
- Nice, and how are you and Harry?
 
- Haha yes, we have it open now as you maybe have seen here and there. fnissade hon.
 
- Oh yes! it says about you everywhere: newspapers, Twitter, Facebook, TV and more! God Trace! You are world famous now. skrattade jag.
 
- Maybe, but I'm not looking to be famous at all. I just want to be with Harry.
 
- Naaw that's cute.
 
- But hey, how are you and André?
 
- Uhm, yes you know...
 
- Julie!
 
- Allrigh! We are together. sa jag och sken upp.
 
- Aww, nice. You're soo sweet together.
 
- Thank's Trace. fnittrade jag.
 
- What are you and Harry doing now? frågade jag.
 
- Now? We think cook some food and watch a movie, not so much more.
 
- Nice!
 
- But you. Sorry but I have to go now. sa hon och lät lite ledsen.
 
- It's okey, but we must get together soon as I get close to the seizure of not seeing you.
 
- Ofcourse we should. Bye honey! skrattade hon.
 
- Bye Trace!
 
Vi la på och jag la ifrån mig mobilen. Snart kommer jag äntligen få träffa Tracy igen.
 
Mobilen plingade till och jag slängde mig över den. Ett nytt meddelande från Anrdé.
 
"Hi babe! Would you like do something after I've worked out? Love yah <3 Xx"
 
Jag log stort och svarade snabbt:
 
"Ofcourse I would! I come to you about 17:30. Love you more <3 Xx"
 
André är det finaste som finns för mig. Den saken är säker.
 

 
Wohoo! Nu är detta kapitlet klart. Hoppas att ni gillade det.
Tråkigt nog kan jag (Moa) inte skriva så mycket mera denna veckan för jag ska till Gotland.
Men Malin kommer skriva.
 
Ska vi köra 3 komentarer tills ni får kapitel 28?
Kör på!
 
/Moa och Malin xx

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Bra som vanligt :D kram

    Svar: Tack :)Kram!
    /Moa och Malin xx
    None None

    2012-07-18 | 13:46:22
  • malin säger:

    jättebra! tycker att du malin borde börja skriva på (min) del, haha. nej då. ni är jätteduktiga! :D xx

    Svar: Tack så mycket Malin! Kul att du gillade det :D/Moa och Malin xx
    None None

    2012-07-27 | 11:21:23

Kommentera inlägget här: