Same Mistakes Chapter 24:

Kategori: Same Mistakes (Avslutad)

-         Tog du hans autograf?

-         Nej, men jag åt Nandos med honom.

-         Va?!

-         Japp, vi har typ varit hela dagen.

-         Fick du hans nummer?

-         Japp. Vi ska göra något sen i London.

Hon kramade om mig.

-         Du gillar honom, eller hur? sa hon sen.

-         Jag har bara träffat honom en gång, Emilia!

-         Ja men ändå.

Jag skrattade och skakade på huvudet.


 
 
Niall's perspektiv:

Bianca, det var hennes namn. Fint! Hon var verkligen trevlig när vi satt där och mummsade i oss all den goda maten. Men hon verkade allt vara lite blyg ändån, men det gillar jag bara!

Jag väcktes upp i mina tankar utav att mobilen vibrerade i byxfickan. Zayn.

- Yooh man! log jag stort.

- Vas happenin'? sa en glad röst i andra sidan änden.

- Just chillin and listnen at music, you?

- What!? You did'nt eat something? sa han chockerat.

Det där fick mig att börja storskratta.

- No, funnily enough, I'm not hungry! fick jag fram imellan min skrattattack.

- Omg, Niall say that you joking, are you sick? sa han dramatiskt oroligt.

- No I'm not sick, I just ate at Nandos with a friend who I met on today, so I'm satisfied. flinade jag.

- But Nialler it, you could have said at once! when I wrote a twit in vain!

- You and you'r Twitter!

- But who was this friend you met today?

- Ehm, a friend. She is just a friend Zayn!

- She!? Wow, Nialler that's cool. And her name is...?

- Uhm, Bianca.

- Niall and Bianca... it fits great together.

- Noo Zayn, she is just.a.friend.

- Okey, okey, I get it! But sorry man, I have to go now.

- Hahah, okey Zayn, see you!

Vi la på och ja pustade ut. Bara inte Zayn gör detta till en stor grej nu bara, jag menar: Jag har bara träffat Bianca en gång. En orolig magkänsla kom krypandes och ett ord kom upp i huvudet: Paparazzi
Nej, tänk om det är så att någon har lyckats ta en blid på mig och Bianca när vi hängde idag, då skulle det inte vara länge till innan den bilden är uppe på twitter och facebook.
 
Jag tog och gick in på Twitter och kikade lite vad fans hade skrivit och så. Jag började följa några stycken och efter en minut så stod det ungefär så här på deras "sida": OMG!!! @NiallOfficial just follow ME!!!! OMG,OMG my life just change!
Och det kunde jag verkligen inte sluta le utav...
Efter ett tag somnade jag i soffan där jag satt med datorn.
 
Bianca's perspektiv:
 
Jag och Emilia satt på planet hem till London igen. Igår hade jag träffat Niall Horan från One Direction. Lite galet, men han var riktigt snäll! Jag slumrade till en kort stund men vaknade kvickt när mobilen vibrerade till.
 
Ett nytt sms. Niall stod det på displayen och jag log lite lätt. Emilia tittade över min axel och log hon med när hon såg namnet.
 
When are you in London? Would love to see you again :) xx
 
- He like you! log Emilia stort.
 
- No way Emilia! We have only met once, and it's no romace at all! sa jag snabbt.
 
- And I see it on you too, you like him Bianca! flinade hon.
 
Jag hade verkligen inte lust att diskutera, så jag räckte ut tungan åt henne. Sedan började jag fokusera på svaret på Nialls fråga.
 
I would love it! Can we meet on friday? ;) xx
 
Efter bara någon minut så kom ett svar och jag log ännu mera. Emilia fick ifrån sig ett "Wohoo" och jag bara blängde på henne.
 
Great! Friday would be awesome, what would you do? :D xx
 
I don't know, what do you do with you'r friends? :) xx
 
Uhm, we can shopping? You'er girl so you like it? Hahah ;) xx
 
Yeah I love it! If you want, yes! :D xx
 
Good, 'cuse I have to buy a new hat. You can help me ;) xx
 
Nice! See yah! :D xx
 
Bye Bianca :D xx
 
Jag la ifrån mig mobilen och skrattade för mig själv, en ny keps? Great, jag som har världens bästa smak, och speciellt för killstilar också, not! Men gulligt.
Jag tittade ut igenom fönstret bredvid mej och såg hur de fluffiga målnen åkte förbi mig. Niall är en riktigt trevlig kille!
 
Harry's perspektiv:
 
Jag öppnade dörren in till mit badrummet där Tracy var. Hon hade en handduk över håret och en badrock på sig och log stort när jag kikade in.
 
- It would be a good couler? log jag.
 
- Yeah I hope so, I have so long wanted to dye itt blonde. log hon sitt gulliga leende.
 
- You would be soo sweet!
 
- So you mean that I not was there before? sa hon dramatiskt.
 
- You've always been pretty, draling! blinkade jag och kramade om henne.
 
Tracy log stort och blundade när hon var omfamnad i min famn. Allt kändes så bra när hon var hos mig.
 
- Do you want to see how the hair was? sa hon efter en stund.
 
- Ofcourse I do!
 
Hon tog bort handduken ifrån håret och la den på hyllan. Sedan tittade hon på mig med en sne min.
Jag sken upp och tyckte att hon var underbar! Hon passar perfekt med blont hår.
 
- You look beautiful, honey! log jag stort och hon sken upp i ett leende hon med.
 
- Thanks Harry. sa hon och generade lite.
 
Hon gjorde en gest att jag skulle gå ut.
 
- I have to put on my clothes. sa hon och blinkade.
 
- I can stay! blinkade jag tillbaka.
 
- Not now Harry. log hon lite generat och kysste mina läppar.
 
Jag besvarade kyssen och sedan gick jag ut ur badrummet.
 
Tracy's perspektiv:
 
Jag tog på mig en ljusblå tröja och ett par svarta, långa, jeans. Sedan blåste jag håret och flätade mitt långa hår. Blont, det passade jag faktiskt i. Jag kladdade på lite mascara och sedan granskade jag mig i spegeln. Det såg riktigt bra ut. Jag log för mig själv och jag gick ut till Harrys rum.
 
Harry halvlåg i sängen och fibblade med sin mobil, som vanligt. Han tittade upp och hans ögon blev större.
 
- Oh my god, Tracy! You look...soo..beautiful! utbrast han.
 
- Thanks sweetie. log jag mot honom och hoppade upp i sängen.
 
Harry kramade om mig och jag kysste han på kinden.
 
- Soo what we gonna do today? log jag.
 
- You would see. blinkade han.
 
Han hoppade ner ifrån sängen och sprang imot dörröppningen, men han stannade upp.
Han vände sig om snabbt.
 
- Wait there! sa han och log stort.
 
- Uhm, okey. svarade jag och tittade undrande när han försvann.
 
Jag tog upp min Iphone och gick in och skulle titta på vad som hade hänt på Twitter. Jag hade fått rejält mycket nya follows och det gjorde mig på topp!
Fast anledningen vet jag ju självklart, jag är ju tillsammans med världens mest snyggaste kille så inte undra på.
 
I wonder what Harry went? Haha, one funny day awaits with @Harry_Styles <3
 
Jag skickade min tweet och sedan hörde jag hur det dundrade i trappan. In i rummet for Harry med ett gigantiskt stort paket. Mina ögon spörrades upp och jag visste verkligen inte vad jag skulle säga.
 
- Yeah, this is yours. flinade han och gav det till mig.
 
-Thanks Harry but, why? frågade jag chockat.
 
- You deserv it because you're such a wonderful person!
 
Jag slängde mig över han och kysste honom på munnen, Han Är Den Mest Underbara Personen!
 
- I love you Harry! log jag och han log tillbaka.
 
- I love you more Tracy. sa han och kysste mig igen.
 
Jag satte mig upp och kollade på det stora paketet. Sedan slängde jag mig över det och slet upp papperet.
Jag spärrade upp mina ögon ännumera när jag såg vad som låg där i.
 
En mörk mörkblå kortklänning med ett brunt skärp över midjan. Precis min stil och allt! Jag är världens lyckligaste!!
 
- Harry I love it! sa jag och kysste hans underbara läppar. Han drog in mig i en kram.
 
- And I love you. viskade han i mitt öra.
 
Jag log ännu mera och sedan sate jag av till badrummet för att testa den. Och den satt som en smäck! Den är som gjord för att vara på min kropp.
Jag gick ut till Harry och han såg jättebelåten ut.
 
- I know it would fit! utbrast han och båda började storflabba.
 
- Thank you so much Harry!
 
- You welcome lovely. And now, we're gonna longboarding. log han.
 
- Yes! I love it! log jag tillbaka och vi sprang ner för trappan. I hallen stod de och vi tog var sin. Jag lånade Gemmas medan Harry tog sin egen, detta var just det jag behövde nu! Åka longboard.
 
Sedan satte vi av utför gatan.....
 

 
Hejsan alla UNDERBARA läsare!
Nu var det här kapitlet uppe hoppas att ni gillade det.
 
Vi är så glada utav att ni läsare skriver så fina saker och kommer med ideér och tankar om hur/vad ni tycker.
WE LIKE IT! :D
 
För mig (Moa) blir det svårt att skriva på ett tag fram över för jag ska ut och resa i Sverige. Men ska försöka hinna skriva för er skull, allt för er!
 
/Moa och Malin xx
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: