Same Mistakes Chapter 22:

Kategori: Same Mistakes (Avslutad)

Gemma och jag hade suttit jätte länge och tittat på massa kort och efter en stund hade Anne kommit och tittat med oss.

Nu låg jag och Harry i hans säng. Harry hade somnat och jag var nära på att göra det. Harry’s familj hade varit jätte trevliga precis som han är.


Harry parkerade bilen och vi klev ut. Idag skulle vi shoppa. Harry gick fram till mig och kysste mig.

-         Ready to start the shopping trip? frågade han och lutade sin panna mot min efter kyssen.

Jag log och nickade. Han tog min hand och vi började gå.

 

Vi hade gått runt i ungefär två timmar och nu var det dags för lunch.

-         Where do you wanna eat? frågade Harry.

-         What about Starbucks? frågade jag och log.

-         Sure.

Vi satte oss vid ett bord inne på Starbucks.

-         You really like shopping, don’t you? frågade Harry och pekade på påsarna som stod bredvid oss.

-         I love it! Me and Julie used to shopping at least once a week. log jag.

Jag log åt alla minnen som kom fram i huvudet. Jag saknade henne redan.

-         Do you miss Julie and André? frågade Harry so mom han hade last mina tankar.

-         Yeah.

-         You will see them soon again. sa Harry och tog min hand som låg på bordet.

-         I know.

-         Are you ready for some more shopping? frågade Harry efter en stund.

-         Absolutly!

Vi reste på oss och började gå igen.

 

-         Did you find anything? frågade Anne oss när vi satt vid middags bordet senare på kvällen.

-         Tracy found too much. sa Harry och log.

-         I did not! sa jag.

-         You found something in every shop we went in to.

-         Not every. sa jag.

-         Almost. sa Harry.

Jag racket ut tungan åt honom och Anne skrattade åt oss.

-         You two are so cute. log hon.

Jag log och tittade på Harry som också log.

 

-         I really like your family. sa jag till Harry när vi låg i hans säng.

Klockan var nu efter 11.

-         They like you to. sa Harry.

Harry låg på mage och kramade om sin kudde. Jag lutade mig mot honom och kysste hans kind. Han drog in mig i sin famn och kysst mina läppar.

-         I love you, Tracy. viskade han.

-         I love you to, Harry. viskade jag.

Med de orden på hjärnan somnade jag där I Harry’s famn.

 

Louis’ Perspektiv:

 

-         Hi Louis. sa Eleanor och kramade om mg lätt när jag öppnade dörren.

-         Hi Eleanor. sa jag och besvarade kramen.

Flyget jag skulle ha tagit hem igår hade blivit inställt så jag hade bokat ett lite senare i veckan. Eleanor och jag hade bestämt att vi skulle göra något idag.

-         What do you want do? frågade jag henne när vi sat toss I soffan.

-         I don’t know. Maybe we can go and take an ice-cream? log hon.

-         Sure.

Vi tog på oss våra skor och började gå.

 

-         Are you up to watch a movie tonight? At my place? frågade jag Eleanor.

-         Sure. sa hon och log. Maybe we should go and buy some snacks then?

-         Yeah.

Vi reste oss och började gå mot den närmsta mataffären.



Kapitel 22 :)

Förlåt för den långa väntan.

Jag (Malin) börjar på kapitel 23 nu så ni kanske får 2 kapitel idag :)

Kommentera gärna!

Ge oss beröm, kretik, idéer :)

I nästa kapitel kommer vinnaren av tävlingen med :)

/Moa och Malin xx

Kommentarer

  • YoloNovell säger:

    Grryyyyyym! Love it :)

    läs gärna min blogg också! http://yolonovell.blogg.se/2012/july/do-you-feel-the-same-1.html#comment


    Svar: Tackar :)Vi ska kolla in på din blogg :)
    /Moa och Malin xx
    None None

    2012-07-06 | 13:25:44
    Bloggadress: http://yolonovell.blogg.se
  • evelina säger:

    skriv om när harry är med om en bilolycka och Tracy är med o
    honom varje dag hela tiden tills Caroline Flack lurar honom och tror Tracy inte älskar Harry.

    Svar: Jag ska kolla med Malin vad hon tycker! Men tack för idén. Det är alltid roligt att få tips av er läsare, fortsätt så! Kram! :)
    /Moa och Malin xx
    None None

    2012-07-07 | 02:53:27

Kommentera inlägget här: