Taken Chapter 15:

Kategori: Taken

Jag skrattade åt honom och gav honom en lätt smäll på armen.

- Come on, Im hungry! sa jag och sprang ut i köket.

Senare på kvällen hade jag igen som helst att göra. Så jag gjorde det jag gillade mest. Longboarding. 

Jag tog min longboard och gick ner för trappen. Jag knöt mina vita, slitna coverse och ut på gatan.

Nu var det full fart fram i backen!


 Jag tog på mig en röd tröja och ett par svarta jeans.

Idag skulle jag träffa Louis. Jag saknade honom även om vi sågs för någon dag sen. Men det kan också vara

skönt att få lite tid för sig själv,

Jag undrar om Louis hade kommit på ett fint ställe att cykla till eller om det var meningen att jag ska komma på ett.

Då har jag världens vackraste ställe!

Jag tittade mig en sista gång i spegeln och checkade av. Öppnade sedan ytterdörren.

Min svarta cykel stod i förrådet och dammade smuts topp till tå.

Jag tog ut den och torkade bort smutsen från sadeln.

Jag hängde min väska över axeln och sedan hoppade jag upp och trampade mot mr. Tomlinson.

 

15 minuter senare

 

Jag svängde in på Louis gata och såg Lou komma cyklandes imot mig.

Han vinkade imot mig och jag vinkade glatt tillbaka.

Louis och jag stannade och kollade på varandra. Hans ögon var underbara!

- Hi Lucy. sa han efter en stund och släppte mig inte med blicken.

- Hi Lou. log jag och tittade ner.

- So o you have ideas where we can bike? frågade han.

- Yes, I have one idea if you dont have one?

- No, I think you chould choose. blinkade han.

- I choose the beach. log jag stort.

- Nice! Did you take with your swimwear? frågade han.

- Of course I do!

- But then I go home and fix it. sa han.

- I can follow you.

Han log mot mig och vi satte av mot hans hem.

Vi cyklade under tystnad och det kändes skönt.

När vi va framme slängde båda cyklarna på marken och gick mot dörren.

Lou öppnade dörren och vi steg in.

- Hello? ropade han men fick inget svar.

- Hello? ropade han ännu en gång. Men inget svar.

- So...sa jag och kollade på honom.

- No one is here...sa han och tittade på mig busigt.

Han ställde sig framför mig. Nära mig.

- Lou? frågade jag och log stort.

Han lutade sig fram och kysste mig. Hans perfekta läppar.

Jag besvarade kyssen och där stod vi. Louis och jag och kysste varandra. I en hall.

Kyssarna fortsatte och blev mer och mer intensiva.

Det slutade med att vi helt plötsligt hamnade i sovrummet. Louis låg över mig och kysste min hals.

- Louis.. stönade jag och blundade.

Han fortsatte kyssa längs min hals och snart skulle jag säkert ha lite märken här och var.

Efter ett tag fann hans läppar mina igen.

Han drog av mig min tröja och strax var hans av också.

Byxorna åkte av lika fort.

Hans händer vandrade över min kropp.

Snart stannade hans händer och började fingra på mitt bh knäppe.

Han skulle precis ta av den när vi hörde ytterdörren öppnas och lägenheten fylldes med röster.

Vi for snabbt upp ur sängen. Jag tog tag i mina byxor och i min tröja och skyndade mig in i badrummet med Louis

efter mig.

Han stängde dörren efter ssig och log snett.

Vi hörde dörren til Louis rum öppnas.

- Ey Louis, wanna..hörde vi Harry säga.

Sedan stängdes dörren igen.

Jag skulle precis börja ta på mig mina kläder igen när Louis stoppade mig.

- Why don't you switch to your bikini here instead of the beach? sa han och log.

- Good idea. Can you get it for me? sa jag.

- Sure.

Han lutade sig mot mig för att ge mig n snabb kyss innan han öppnade dörren och gick ut från badrummet.

 

20 minuter senare

 

Louis och jag hade bytt om till våra badkläder och nu hade vi dom under. Vi gick ut från hans rum och möttes av

Harry och Zayn som satt i vardagsrummet.

- Hi. sa Louis.
- Where were you? You weren't in Louis room. frågade Harry.

- Yes we were. sa jag snabbt och gick ut i hallen.

Jag hörde killarna börja prata med Louis men strax var han i hallen med mig.

- You're face is red. sa han och flinade.

- Stop it. sa jag och tittade ner.

- You're cute when you're blushing. sa han.

 

30 minuter senare

 

Louis la sig ner på rygg på filten vi lagt ut i sanden.

Jag la mig ner bredvig honom.

Vi hade precis badat och nu höll solen på att gå ner.

Louis fattade min hand och jag la mig på sidan för att se honom bättre.

- Lucy? sa han.

- Yes?

- I love you. sa han och tittade rakt in i mina ögon.

Han.. Han sa att han älskade mig.

- I love you too. sa jag och log stort.

Jag lutade mig mot honom och kysste honom.


Kapitel 15!

Aww, Louis and Lucy, haha ;)

Vad tycker ni?

3 kommentarer till nästa! :)

/Moa och Malin xxx

Kommentarer

  • Bea säger:

    Awwwwwwww, så söt!! xxx

    Svar: Haha tack Bea ;) x/Moa och Malin xxxx
    None None

    2012-08-28 | 21:01:05
    Bloggadress: http://novellerna1d.devote.se
  • Isabell säger:

    jättebra :)

    Svar: Tack :)/Moa och Malin xxx
    None None

    2012-08-29 | 17:58:24
  • Anonym säger:

    så bra! =)

    Svar: Tack! :)/Moa och Malin xxx
    None None

    2012-09-01 | 14:06:40
  • Klara säger:

    Ni skriver jättebra, älskar novellen!! :D

    Svar: Tack så mycket! :D/Moa och Malin xxx
    None None

    2012-09-02 | 19:29:46

Kommentera inlägget här: