Same Mistakes Chapter 44:

Kategori: Same Mistakes (Avslutad)

 

 
Tracy's perspektiv:
 
Sista showen på Up All Night turnén inatt. Jag förstår inte hur tiden har kunnat gå så snabbt? Publiken och alla directioner har vart helt fantastiska! Inget "buande" inom hörhåll när jag har ståt uppe på scenen och sjungt mina låtar.
Jag är så tacksam att jag och Harry träffades och han undrade om jag ville med på turnén!
Utan honom skulle inte min dröm gått i uppfyllelse. Fast det klart, Harry är ju min dröm också - som har gått i uppfyllelse!
 
Harry och jag hade gått hela dagen igår på stan för att hitta passande kläder till efterfesten. Harry hittade tusentals shortor och kavajer medans jag inte hittade ett smack! Men vi hade haft det oerhört kul. Det hade kommit fram fans och frågat om autografer och tog bilder med oss.
Vi fick till och med komplimanger om hur söta vi var tillsammans. Men det som snurrar i mitt huvud när jag hör folk säga så är: "Harry är söt, Harry är söt!"
 
Nu satt jag, Bianca och killarna på scenen efter repetionen och snackade om hur turnén hade vart.
 
- Zayn, what is you'r favourit memory of the tour? frågade Niall som hade Bianca i sitt knä.
 
- Hum...I don't know! Maybe when we pulled off Harry's shirt and his face after it was crazy fun! skrattade Zayn.
 
Alla började skratta åt tanken, till och med Harry.
 
- But Zayn, you know you are own me a new shirt. flinade Harry.
 
- You perhaps get a new one when he has got his reward. skämtade Louis.
 
Zayn himlade med ögonen och lossades skjuta Louis. Louis spelade självklart med och lossades dö.
Jag tittade upp på Harry som satt bredvid mig. Han log mot mig.
 
- Dj-Malik and Boobear seems to have the third world war. viskade han i mitt öra.
 
Jag fnittrade åt Harry's skämt och kysste honom mjukt efter det. Han kramade om mig och ja lutade mig mot honom.
 
- So Harry, what's you'r favourit memory? frågade Liam Harry.
 
- My favorite memory was when I met with Tracy and she went along on the tour. sa Harry och kysste mig.
 
- Naaaaww. gullade Louis och fick snabbt en löst slag i midjan av Harry.
 
Efter Tracy's förspel:
 
Jag la mig ner i soffan och pustade ut. Sista showen - för mig - avklarad!
Jag tog upp mobilen och gick in på musiklistan. Jag rullade ner och hittade min favoritlåt. Lego Huse - Ed Sheeran. Jag tryckte på play och Ed's vackra röst började sjunga i hörlurarna. Jag blundade och slappnade av.
 
Harry's perspektiv:
 
"Can love you more than this"
 
Liam avslutade sista meningen i "More Than This". Jag tittade ut över alla fansen som skrek av lycka.
 
- Okey everyone, what's next? frågade Niall.
 
- TWITTERQUESTIONS!! ropade Zayn högt i mikrofonen och hela konserthuset dånade av skrik.
 
På skärmen bakom oss kom en twitterfråga upp och Liam började läsa:
 
- Can Nialler dance the Irish dance?  Sophie. Chairnumber: 147.
 
- Josh give me a beat! ropade Niall till trummisen. 
 
Josh log stort och började trumma igång.
 
Alla började skrika av förtjusning när Niall gjorde sina dansmoves och jag kunde inte sluta le av Niall's konsentrerande min. 
 
Sedan kom nästa fråga upp:
 
- Harry, when are you and Tracy married?  Madge. Chairnuber: 31. läste Louis och gjorde en busvissling och sneglade på mig.
 
Jag blängde på Louis. Jag visste verkligen att den frågan skulle komma någon gång! Jag visste det. Det kanske är bästa att säga det här nu? Bara säga det rakt ut.
 
- Uhm.... började jag. Hur ska jag säga det?
 
- ....This can be soo crazy...! fortsatte jag.
 
Tracy's perspektiv:
 
Ed Sheeran's Lego House hade nu bytts ut mot hans "The A-Team".
Jag njöt av hans röst och kände mig en aning trött. Plötsligt bland Ed's vackra stämma hörde jag Harry's röst skrika:
 
- Tracy, I hope you hear me!
 
Jag ryckte mig upp i soffan och drog av mig hörlurarna. "Harry?" viskade jag i en svag ton.  Harry's röst fortsatte:
 
- I know. This can be crazy.But, I will do this right now. You know how mutch I love you, Tracy. I love You.
Jag satt och stirrade rakt in i väggen. Pratade Harry med mig, när han var ute på scenen?
 
- I know you Tracy. You are now safe and relax and listen to Ed Sheeran. Obviously tired after your performance, and long for I'm done. And waiting to be around me. But then you listen to the man who loves you. He who wants to live his life with you. We have spent so much time together now and I want it to be you and me completely. Okey....
 
Jag hörde hur Harry tog ett djupt andetag och jag gjorde det samma och bet mig hårt i läppen.
 
-....Tracy, will you marry me? frågade Harry i mikrofonen och hela konserthuset dånade av skrik av alla Directioners.
 
Jag satt fortfarande och stirrade in i den vita väggen och kände mig som förstelnad. Hade Harry friat till mig, när han dessutom var ute på scenen? Hade Harry Styles friat till mig, Tracy? Jag ställde mig hastigt upp och tog mig för pannan. Harry kom helt plötsligt inspringandes i rummet.
Log när han såg mig och gick fram och kramade om mig hårt. Jag andades in hans doft om och om igen.
Efter en lång stund avslutade vi våran kram och Harry tittade in i mina ögon.
 
- Tracy? You know how mutch I love you. I love you more than anything in the world. You Tracy, you make me happy.
 
Jag märkte hur jag nu hade börjat gråta och Harry torkade bort tåren som gled ner längst min kind.
Han kramade om mig på nytt.
 
- I want it to be you and me forever. You and me.  viskade han i mitt öra.
Han backade bak ett steg och tog mina händer.
 
- What do you think about the last name: Styles? frågade han.
 
- The best name ever. fnittrade jag till. Harry började också skratta och strök mig över kinden yttligare en gång.
 
- So Tracy, will you marry me? Harry föll ner på knä och hade blicken fast vid min. Han tog fram en svart ask ur kavajfickan och sträckte den imot mig.
Han öppnade den försiktigt och i asken fanns världens underbaraste ring. En ring med diamanter. Vackraste någonsin. Jag titta storögt på asken med ringen och sedan på Harry med en osäker min.
 
- Ofcourse I do, Harry I love you! sa jag och slängde mig över honom. Harry höll mig så hårt han kunde och jag ville aldrig ifrån hans famn mera.
 
Jiihoo! Nu var näst sista kapitlet avklarat.
 
Vad tycker ni nu? Härligt att Tracy sa ja?
 
Skriv hur ni tycker nu, vi vill veta ;)
 
Bara för det är näst sista så kan vi väl få 3 komentarer tills sista kapitlet? ;)
 
/Moa och Malin xx
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag tycker den har varit bra rätt igenom!

    Svar: Tack!Vad bra att du gillade den! :)
    /Moa och Malin xxx
    None None

    2012-08-16 | 19:34:36
  • You know who :) säger:

    Da fixar jag kommentar nummer 2:) Jag vill lasa sista kapitlet nu. Veeeryy good as usual! :) puss puss :)

    Svar: Tackar! :)Det kommer när vi får en till kommentar :)
    Puss puss!
    /Moa och Malin xxx
    None None

    2012-08-17 | 10:30:56
  • Anonym säger:

    Jag vill lasa sista kapitlet nu och ser fram emot er nya novell ;) xx

    Svar: Det kommer, Det kommer lilla du ;)Jag tror att ni kommer gilla den nya!
    /Moa och Malin xxx
    None None

    2012-08-17 | 10:34:50

Kommentera inlägget här: