Same Mistakes Chapter 45: The End:

Kategori: Same Mistakes (Avslutad)

- So Tracy, will you marry me? Harry föll ner på knä och hade blicken fast vid min. Han tog fram en svart ask ur kavajfickan och sträckte den imot mig.
Han öppnade den försiktigt och i asken fanns världens underbaraste ring. En ring med diamanter. Vackraste någonsin. Jag titta storögt på asken med ringen och sedan på Harry med en osäker min.
 
- Ofcourse I do, Harry I love you! sa jag och slängde mig över honom. Harry höll mig så hårt han kunde och jag ville aldrig ifrån hans famn mera.

7 år senare

 

24 april 2019

 

Tracy’s 25 års dag

 

Tracy’s Perspektiv:

 

Jag öppnade ögonen och gäspade.

Klockan var 11.00.

Jag vände mig om för att ge Harry en kyss men han var borta.

Jag reste mig upp och gick ner för trappan.

Harry var inte i vardagsrummet.

Jag började gå mot köket när jag hörde ett skratt utifrån. Jag vände mig om och gick mot glasdörrarna som lädde till poolen vi hade på baksidan av huset.

I poolen stod Harry och kramade  våran 3 åriga dotter, Darcy.

-         Mommy! sa hon glatt när hon fått syn på mig.

Harry vände sig om och log.

Han satte ner Darcy på kanten och hon kom springandes till mig.

-         Hi honey. sa jag och log.

-         I want a hug. sa hon och sträckte ut armarna.

-         No, you’re wet. sa jag och log.

-         Darcy, this is how you do. sa Harry och hoppade upp från poolen.

Han gick fram till mig och kramade om mig hårt.

-         Harry! You’re cold! sa jag och försökte putta bort honom.

Han lyfte upp mig i sin famn och började gå mot poolen.

-         Harry, no! Please! It’s my birthday. försökte jag.

-         Okey. sa han bara och kastade ner mig i poolen.

Jag kom upp till ytan och tittade surt på Harry.

-         Happy birthday! sa han och slog ut med armarna.

-         Yay! sa Darcy glatt bredvid honom.

Jag skakade på huvudet och log.

 

 

Jag, Harry och Darcy satt nu inomhus och tittade på filmen Trassel.

-         I’m coming soon. sa Harry plötsligt och reste sig upp.

Jag nickade och han försvann iväg upp för trappan.

 

Efter en stund kom han tillbaka med en lite låda i den ena handen och ett brev i den andra.

Han satte sig ner bredvid mig.

-         Happy birthday. sa han och log.

Han gav mig lådan.

Jag öppnade den. Inuti låg ett halsband med en not.

-         Darcy picked it for you. sa Harry.

-         Thank you, Darcy. sa jag och kramade om henne.

-         You’re welcome. sa hon och log.

Harry räckte mig brevet.

-         And this is from me. sa han.

Jag rev upp det. I brevet låg tre lappar.

Jag tog upp dom och såg att det var flybilljetter. Till New York!

-         Oh my god! Harry, thank you soo much! sa jag och kysste honom.

-         You always says that you wanna visit the town you were born in, so I thought we could go. sa han och log.

-         Harry, this is perfect. sa jag och kysste honom igen.

-         I love you, Tracy. sa han.

-         I love you too. sa jag.


Sista kapitlet!

Vad har ni tyckt om Same Mistakes? Bra/Dålig? 

Vi vill veta! ;)

/Moa och Malin xxx

Kommentarer

  • malin säger:

    allt har varit JÄTTEBRA! men när fåår jag va med? :( haha JK :D ni är fantastiska! xxx

    Svar: Tack Malin! :)Vi ska nog se till att du kommer med :)
    Tack :)
    /Moa och Malin xxx
    None None

    2012-08-17 | 20:09:46
  • Sara säger:

    Läste hela idag och hag vet att du har börjat på en ny novell men jag skulle tycka att det skulle bli bra ifall du fortsätter på sen här efter ::)))

    Men den var super braaaaa

    Svar: Tack! :)/Moa och Malinn xxxx
    None None

    2012-10-31 | 22:16:39
    Bloggadress: http://harrystylesnovell.blogg.se
  • Anonym säger:

    BÄST!!!!

    2013-03-27 | 19:44:19

Kommentera inlägget här: