Same Mistakes Chapter 43:

Kategori: Same Mistakes (Avslutad)

Killarna och Tracy applåderade och jag log.

-         You’re great Bianca. sa Liam och log.

-         What about me? sa Niall.

-         Nahh you weren’t so good. sa Louis på skoj.

Niall låssades börja gråta och la ner huvudet i mitt knä. Jag la armarna runt hans hals och kysste hans hjässa.

-         I want a real kiss. sa han och tittade upp  mot mig.

-         If it makes you happy. sa jag och kysste honom.


 

Tracy’s Perspektiv:

 

Vi satte oss på planet som skulle ta oss till nästa land som var Italien. Denna gång hade vi fixat så att jag var på samma plan som killarna. Jag vägrade att vi skulle åka på två olika plan.

Jag satt emellan Harry och Zayn. Bakom oss satt Niall och Bianca och framför satt Louis och Liam.

Planet lyfte och vi var på väg.

 

 

Planet hade landat och nu satte jag och Harry i vårt hotellrum.

Jag la mig utmattat i sängen och pustade ut.

-         Tired? frågade Harry och la sig ner bredvid mig.

-         No. sa jag och vände mig om så jag låg på sidan.

Han flinade och kysste mig.

Jag besvarade kyssen och han la sig över mig utan att lägga all sin vikt på mig. Kyssarna blev mer och mer internsiva och snart blandade sig tungorna in.

Jag drog av hans tröja och han drog av min. Snart låg vår kläder i en hög på golvet.

-         Are you sure? frågade Harry och tittade in i mina ögon.

-         Yes. sa jag och nickade.

Sedan fortsatte kyssandet och snart så hände det.

 

 

2 veckor senare

 

 

Nu var vi i London och i morgon var det dags för den sista showen på turnén.

Jag och Eleanor (som sovit här) stod i köket och gjorde frukost till Harry och Louis som fortfarande sov.

-         How is it between you and Lou? frågade jag henne.

-         It’s really good. We went on a date yesterday actually. sa hon och log.

-         Really? sa jag och log.

-         Yeah, he didn’t told you? sa hon.

-         No he just went out without saying anything. And then he came back with you. sa jag och hon skrattade.

-         Time to wake then boys? sa hon.

-         Yeah.

Vi la ifrån oss det vi höll i. Jag gick bort till Harry’s rum och Eleanor till Louis’.

Harry låg på rygg med täcket upp till midjan och armarna över huvudet.

-         Harry. sa jag och kittlade honom.

-         Time to wake up. sa jag.

-         Noo.. mumlade han.

-         Harry, wake up. sa jag och la mig över honom.

Jag kysste honom och sakta öppnade han sina ögon.

-         That’s how you wake me up. sa han och kysste mig igen.

-         The breakfast is on the table. sa jag och reste mig snabbt upp.

-         Okey. sa han och vände sig om så han låg på mage.

Han la kudden över huvudet.

-         Harry, don’t fell asleep again. sa jag.

Han mumlade något till svar. Jag drog bort kudden från honom och gick ut r hans rum med armarna runt kudden.

I köket satt Eleanor och Louis och åt.

-         Good morning, Louis. sa jag och la kudden på bänken.

-         Morning. sa han och log. Where’s Harry?

-         He didn’t want to go up. sa jag och satte mig ner mittemot Eleanor.

-         I can wake him. sa Louis och reste sig upp.

Han gick bort mot Harry’s rum.

Efter några minuter hörde man en duns.

Louis kom ut och slog sig ner på sin plats igen.

-         He’s up now. sa han och tog ett bet av sin macka.

Strax efter kom Harry och slog sig ner bredvid mig.

-         How did you get him up? frågade jag Louis.

-         I pushed him off the bed. sa Louis.

-         Smart. I’ll remember that. sa jag.

Harry bara suckade och tog en macka.

 

 

-         So any plans for today? frågade jag Harry.

Vi satte i vardagsrummet och tittade på tv.

-         Niall asked us if we wanted to come over. sa han.

-         Yeah, sure. Is Bianca there? sa jag.

-         I don’t know but I think she is. sa han och log.

-         Let’s go hen. Now. sa jag och reste mig upp.

-         Sure. sa han.

Vi drog på oss skorna och gick sedan ut genom dörren.

 

-         Hi. sa jag glatt och kramade om Bianca när Niall hade släppt in oss.

-         Hi Tracy. sa hon minst lika glatt.

Niall och Harry gick in i vardagsrummet och slog sig ner på soffan medan jag och Bianca gick bort till Niall’s rum.

-         You know what we should do? sa hon och log.

-         What? sa jag.

-         A cover and put it on YouTube. sa hon och log stort.

-         Yeah, sure. sa jag och log.

-         What song? sa hon.

-         I don’t know.. What about.. började jag men kom inte på något.

-         I know.. sa Bianca. Can you rap?

-         Me? No. sa jag. You?

-         Yeah, a bit. We can do a cover of Good Feeling by Flo Rida? sa Bianca.

-         Yeah sure. sa jag.

Bianca slog på datorn och skrev ut texten.

 

Vi övade in texten och fixade sedan fram en videokamera.

 

Vi satte på kameran och började.

 

Oh, oh, oh, oh, oh, sometimes I get a good feeling, yeah

I get a feeling that I never never, never had before, no no

I get a good feeling, yeah

 

Oh oh, sometimes I get a good feeling, yeah

I get a feeling that I never never, never, never had before, no no

I get a good feeling, yeah

 

Yes I can, doubt that I leave, I’m running with this plan

Pull me, grab me, crabs in the bucket can’t have me

I’ll be the president one day

January 1st, oh, you like that gossip

 

Like you the one thinkin’ what God said

Now come, now I gotta work with your tongue

 

How many Rolling Stones you want?

Yeah I got a brand new spirit,

Speak it and it’s done

Woke up on the side of the bed like I won

Talk like a winner,

G5 dealer, US to Taiwan

 

I hope you say that, I wanna play back

Mama knew I was a needle in a hay stack

A Bugatti boy, plus Maybach

I got a feeling it’s a wrap, ASAP

 

Oh, oh, sometimes I get a good feeling, yeah

I get a feeling that I never, never, never, never had before, no no

I get a good feeling, yeah

 

Oh oh, sometimes I get a good feeling, yeah

I get a feeling that I never, never never, never had before, no no

I get a good feeling.

 

The mountain top, walk on water

I got power, feel so royal

One second, I’ma strike oil

Diamond, platinum, no more for you

 

That adrenaline, never giving in

Giving up’s not an option, gotta get it in

Witness I got the heart of 20 men

No fear, go to sleep in the lion’s den

 

That flow, that spark, that crown

You looking at the king of the jungle now

Stronger than ever can’t hold me down

A hundred miles comin’ from the pitcher's mound

 

Straight game face, it’s game day

See me running through the crowd full of melee

No trick plays, I’m Bill Gates,

Take a genius to understand me

 

Oh, oh, sometimes I get a good feeling, yeah

I get a feeling that I never never, never, never had before, no no

I get a good feeling, yeah

 

Oh oh, sometimes I get a good feeling, yeah

I get a feeling that I never never, never, never had before, no no

I get a good feeling.

 

Let's get it, let's get it

I know you got the good feelin’

Let’s get it, let’s get it

 

Gotta love the life that we livin’

Let’s get it, let’s get it

I know you got the good feelin’

Let’s get it, let’s get it

Gotta love the life that we livin’

 

Oh, oh, sometimes I get a good feeling, yeah

I get a feeling that I never never, never, never had before, no no

I get a good feeling, yeah

 

Oh oh, sometimes I get a good feeling, yeah

I get a feeling that I never never, never, never had before, no no

I get a good feeling, yeah

 

Efter några timmar var videon klar.

-         I’ll fix it later. Now let’s go and have some fun with the boys. sa Bianca och log.

Vi gick ut till Niall och Harry som satt och tittade på film.


Kapitel 43!

Nu är det bara 2 kapitel kvar av Same Mistakes! :(

Vad har ni tyckt om denna novell? Bra/Dålig? Något vi kan förbättra till nästa novell?

2 kommentarer till nästa! :D

/Moa och Malin xxx

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Nej, skriv mera! Ni är ju så bra!
    Ska ni börja på ny novell efter denna? Kram

    Svar: Tackar :)Det kommer såklart en ny novell efter denna! :)
    Första kapitlet är redan klart ;)
    /Moa och Malin xx
    None None

    2012-08-16 | 12:36:35
  • Moa säger:

    Jag ser fram emot den nya novellen! Men först vill jag (och många fler) ha ett slut på den här ;) kram!

    Svar: Det låter bra! :)/Moa och Malin xxx
    None None

    2012-08-16 | 14:07:52

Kommentera inlägget här: