Same Mistakes Chapter 41:

Kategori: Same Mistakes (Avslutad)

-         Bye mom. sa jag och kramade om henne.

-         Bye honey. sa mamma och log.

Jag tog min väska och började gå mot gaten.

Snart skulle jag vara i Spanien. Med Louis, Niall, Liam, Zayn och Harry.

Harry. 


Tracy’s Perspekiv:

 

-         Hi Louis! sa jag och kramade om honom.

-         Hi Trace. sa han.

Jag hade landat på flygplatsen i Spanien och Louis hade kommit för att hämta mig.

 

-         This is your and Harry’s room. sa Louis och gav mig rumsnyckeln.

-         Thanks Louis. sa jag och gick bort mot rummet.

Jag öppnade dörren och gick in.

Jag ställde ner väskorna på golvet.

Dörrarna till balkongen var öppna och där ute stod Harry. Jag gick ut och ställde mig bredvid honom.

-         Hi Harry. sa jag tyst.

-         Hi. sa han.

-         Enjoying Spain? frågade jag.

-         It’s okey. Niall seems to like it. sa han och nickade mot poolen som var nedanför.

Niall satt där nere och såg väldigt glad ut. Han var stod och pratade med en tjej med brunt hår.

-         Harry, why haven’t you called me? sa jag.

-         I don’t know. suckade han. ’Cause I am stupid.

-         You could just text me and say.. something.

-         I know. I have no idea why I didn’t. I’m so sorry Tracy. I really am.

-         I forgive you. I’m sorry I just ran away. sa jag och tittade upp mot honom.

-         It’s okey. sa han och log.

Jag ställde mig på tå och kysste honom.

-         I’ve misse you. sa han.

-         I’ve misse you too. sa jag och kysste honom igen.

 

Killarna och jag satt samlade i mitt och Harry’s rum.

-         So Niall, you and Bianca? sa jag och höjde ögonbrynen.

-         Yeah.. sa han.

-         Are you together? frågade jag.

-         I don’t know. sa Niall.

-         You don’t know? sa Harry.

Niall svarade inte utan bara log.

-         She’s coming here. sa Louis helt plötsligt.

-         Yeah. Tonight. sa Niall.

-         Really? Awesome! sa jag glatt.

-         Why so happy? frågade Harry mig.

-         ‘Cause it will be so nice to have another girl here.

-         We love you too. sa Zayn.

-         Sorry, I love you but sometimes I need some time with a girl. sa jag och log.

Killarna skrattade och vi fortsatte vårat samtal.

 

Bianca’s Perspektiv:

 

Jag sökte med blicken över flygplatsen efter Niall.

Jag såg honom inte. Jag tog upp mobilen och skrev ett sms till Emilia.

”Jag är i Spanien! Väntar på Niall. Gör du? :) xxx B”

Snabbt fick jag ett svar.

”Haru varit inne på Sugarscape idag? xxx E”

”Nej. Varför? Har det hänt något? Xxx B”

”Typ.. xxx E”

”Vad har hänt? xxx B”

”Det har kommit ut bilder på Niall och en tjej vid poolen i Spanien.. xxx E”

Jag svarade inte. Jag tittade länge på bilden hon skickat. Bilden på Niall och den där tjejen.

Det var inte sant. Eller? Om det var sant så har jag ju egentligen inget med det att göra. Vi är ju inte tillsammans. Eller? Det gjorde ändå ont.

Mina tankar avbröts av att jag såg Niall komma mot mig.

-         Hi. sa han och kramade om mig hårt.

-         Hi Niall. sa jag och försökte låta så glad som möjligt.

-         I’ve missed you. sa hon och log.

-         I’ve missed you too. sa jag.

Han tog min resväska och vi började gå mot bilen som väntade.

 

-         Bianca! sa Tracy glatt och kramade om mig när jag och Niall kom in i rummet.

-         Hi Tracy. sa jag och log.

-         Hi guys. sa jag till de andra killarna.

De hälsade tillbaka.

 

Killarna, jag och Tracy hade tittat på halva Love Actually när jag reste mig upp. Allas blickar vändes mot mig.

-         I need to.. sa jag och gick iväg.

Jag gick ut ur rummet och gick bort till mitt och Niall’s.

Jag la mig ner i sängen och suckade.

 

-         Bianca? Are u okey? sa Niall och satte sig bredvid mig.

-         Yeah. sa jag och titiade bort.

-         Really? sa han.

-         No I’m not.

-         Why?

-         I know about the girl you met today. sa jag tyst.

-         Girl? sa han förvånat.

-         I’ve seen the pictures of you and that girl by the pool.

-         Oh, Bianca she’s just an old friend.

-         You know what? It’s not in my business. We aren’t together, right? Sa jag och började gå mot dörren.

-         I love you. sa han och jag stannade.

Jag vände mig om och kollade in i hans blå ögon.

-         What? sa jag.

-         I love you. sa han och kysste mig.

Jag besvarade kyssen.

-         I love you too, Niall. sa jag och kysste honom igen.

-         Will you be my girlfriend? sa han och log.

-         Absolutly. sa jag.

Jag log och kysste honom.


Kapitel 41!

Tycks? :)

2+ kommentarer till nästa! :)

/Moa och Malin xxx

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: